Vilken dunderhelg!

Helgen har varit galet rolig, men nu är jag sjukt förkyld också, får se om jag hostar något imorgonbitti, för då kanske det inte är en så bra idé att gå till jobbet, men jag är taggad! Nu har Grappe på impuls åkt med ner till Växjö, så den här veckan kommer vara Janie-tid enbart (plus att jag funderar på att göra en grundlig genomgång av lägenheten), och det ska bli så skönt! De första två dagarna i alla fall, sen kommer jag väl känna mig ensam, men det löser vi då. I och för sig så jobbar jag nu 6 av 7 dagar, så jag kommer ju inte direkt vara isolerad, haha.



Skidbrillor och moraliskt stöd under lökskärning, det var ingen som åt löken, haha.



Pepp!



Mindre pepp.



Bra grillväder?




Shiff goes wild!



CP-fötter och en trasig strumpa.



Måla måla måla... som när man var liten, den som somnar först får skylla sig själv.

Idag har vi ätit pizza och spelat bingo lotto, ja, på riktigt har vi spelat bingo lotto, helt värdelöst, aldrig mer! Nu har katten precis vält en blomkruka i sängen också, bajs på det. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0