Igårdagen.

Igår lade jag mig i badet vid halv två, sen somnade jag och när jag vaknade var det dags att gå till jobbet. Jag gillar det i kassan, men tiden går så långsamt, det är så repetitivt. På hemtjänsten gör man en uppgift och sen går man till nästa, då flyger tiden iväg.

Efter jobbet igår hade jag och Sanna "tjejkväll", vi åt pizza tittade på cougartown och badade, urmysigt! Inga biler har jag och inget roligt att berätta egentligen, men som sagt, vi hade en mysig kväll.

Idag har vi provat hattar, för vi ska på dagskryssning på lördag och då ska det vara hatt-tema, vi åt brunch på subway och Grappe började blöda störtfloder ur näsan.

Nu ska jag jobba kväll, jag vill inte jobba kväll... men men, det betalar hyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0