Städa?

Nu har jag slutat jobbet, och Grappe sover fortfarande. Han klagar på mig att jag sover länge när jag är ledig, men han sover ju desto mer när jag jobbar,så jag tror han vinner i sovandet ändå.

Idag har jag suttit och pratat religion med min jobbarkompis Prem, han är lite av en storpappa på jobbet. Dock förstår jag inte riktigt allt han säger eftersom han pratar mycket, fort, med brytning och vänder om i grammatiken, men jag försöker hänga med, och tror att om jag pratar med honom mer så förstår jag bättre (på tvätten var det ju folk som var bra mycket sämre på svenska, men lärde man sig deras stil så gick det).

Imorgon är det blodprov, tvätt och möte med biståndshandläggare på schemat, jag kanske ska städa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0