Jaja, vad vore en diet utan fusk?

Jag åt godis nyss, men bara tre bitar, det är okej.

Äntligen är allt tvättat och inplockat i skåp och lådor(vi har rena kläder igen!!! Ok, det kanske inte var så farligt, men alla favoriter var slut), plockat undan och dammsugit har jag gjort också. Kanske att det blir lite golvtorkning imorgon också.

Imorgonbitti börjar jag klockan sju, det känns bra, om det är bra väder kanske jag tar en tur i utomhuset då också, lite jogging är aldrig fel, det jobbiga är ju att jag bara äger ett par träningsskor (som egentligen är köpta för utomhusträning, men ändå) och måste köpa ett nytt par att ha på gymmet om jag springer ut i leran med de jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0