Första chocken har lagt sig.

Det var ju inte som om jag inte redan misstänkt detta.

Men jag läser på om värre saker som komma kan, men som sagt, inget är säkert förrän på tisdag... varför? När vi var där förra veckan fick vi vänta fyra timmar på kanske 15-20 min vård, och då var det mesta fysiskt, ingen direkt fråga om man mådde psykiskt dåligt. Sedan får jag vänta en hel vecka till det konstateras vilken av alla komplikationer jag blev drabbad av, om mer vård kommer eller om jag är helt normal och bara får gå vidare.

JAG HATAR ATT VÄNTA(som om ni inte redan visste)! Hela livet ska det bara väntas och väntas.

Kommentarer
Postat av: sofie

Va e det som har hänt???



kram

2010-03-12 @ 22:39:23
URL: http://somaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0