Babbel.

Idag har jag uträttat ärenden, visat upp sjukintyg för alla chefer och fått ett schema på hemtjänsten på 62% i framtiden. Så typ 100 timmar säkert varje månad vilket är rätt skönt. Nu ska jag bara kolla upp vilka dagar och vilka tider jag kan jobba på max i framtiden, usch, massa fix, men det blir nog bra.

Nu har jag en hemsk "mensvärk" men det är säkert såret som håller på att läka, jag hoppas det så det inte är några problem.

Sedan håller jag ju på med projekt "förstöra-mitt-hår-så-mycket-jag-kan-på-så-kort-tid-som-möjligt", just nu är det lite morotsfärgat, kinda gingerish, jag sitter i valet och kvalet om jag ska slänga i lite mer blont idag eller vänta lite, kanske göra en hårinpackning.... jag har ändå använt sju förpackningar nu på tre färgningar.

Det kan komma upp bilder, jag varnar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0