Akademiska.

Jag ska ner till Ackis idag och lämna bloood. Förhoppningsvis går det åt rätt håll nu så jag slipper någon efterbehandling, men jag känner inte av det längre, så det är ett gott tecken. Jag hänger i många utomkvedsforum just nu(det gjorde jag i och för sig innan också, men i alla fall), och häromdagen läste jag ett inlägg om en tjej som skrev att embryot växte som det skulle och fortfarande levde (!) när hon opererades, jag är glad att ingen gav mig den informationen varken före eller efter om det var något levande därinne, vad hemskt att veta.

Det snöar också, igen, kan det bli vår nu????????? Då ska jag köpa ett par inlines! I sommar ska jag åka inlines till jobbet, JA!

Idag ska jag köpa en klänning på H&M tror jag, det är en fin en... jag provade den utan förväntningar för tajta kläder sitter inte alltid så smickrande på en som har lite knäppa kurvor (ni vet markerade love handles och skit), den var fin men 38an var för stor! Så nu ska jag titta om de har någon 36a nere på stan, om inte klarar jag mig ändå, men det är kul att ha lite fina vår-/sommarkläder. Sedan har jag tänkt på det där med magtröjor som ska komma snart, är det verkligen en bra idé? Jaja, får se om jag vågar, under spice girls-perioden var det inga problem, men då var jag typ åtta år också. Kan lätt bli att man känner sig lite naken i korta shorts och magtröja, på stranden kanske det är ok, men en dag på stan...njae, kanske, får se. Det kommer väl en bild på klänningen sen om den köps.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Här nere är det ingen snö kvar, du får gärna komma ner om du vill :)

2010-03-23 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0