Tånaglar

Det är nästan vad jag äter på just nu, de ser både ut och luktar som det, men smakar gott. Egentligen så är det någon konstig chipssort som Grappe köpte på Willy´s.

Jag är hostig fortfarande, fast jag vill inte vara det så jag jobbar i alla fall hela tiden (har inte velat jobba något på hemtjänsten ännu dock eftersom jag inte vill döda någon med dåligt immunförsvar, men imorgon ska jag gå dit också, det lär ju inte smitta efter en vecka, eller?).

På måndag ska jag hänga i Norrtälje, senast jag var där dagtid var nog sommaren 2008... sedan var vi där en kväll förra året, på våren tror jag, men då åkte vi in och vände ungefär.

Snö också ja, idag igen.... .... ... ... ... .. .. .. . . . nu får den gärna försvinna, nu har över halva februari gått faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0