Och nu till något annat (stulet från vart?), katten!

Jag tänkte att hon skulle få ett eget inlägg, för när jag tog kroppsbilder så stod jag först inne i badrummet, men då kom en liten kissemiss.

"Hej matte får jag också vara med?? Jag bara äääälskar att stå på handfatet när ni vill använda spegeln!"

"Ooooh, titta fint skåp, vad är det däär?"

"Får jag titta i skåpet?" (blundar pga blixt)

"Öppna snäälla!"

"Meh, taskigt! då ska jag öppna själv! Vänta bara!"

"Pilli pilli!"

Sen fick hon upp skåpet, då bar jag ut henne, hon börjar bli smartare och smartare det lilla skitdjuret, hon vet nämligen att det är därinne jag förvarar mina hårsnoddar eftersom hon stjäl dem annars.... hon är även bra på att öppna skafferiet där hennes mat står.... en gång bet hon upp en oöppnad torrfoderpåse också. Men söt är hon, ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0