Massa rabbel babbel.

Jag sov hos C inatt, det var kul, jag fick inte så mycket sömn dock då mina tankar flög iväg hit och dit och jag inte fick någon riktig ro.

Idag åkte vi till Norrtälje där C skulle tatuera in "Lilla C" på armen, jättesöt tattoo! Kanske kan det komma en bild eller två i framtiden, jag hade min kamera med mig men Cissis var roligare eftersom hon har en systemkamera (som jag också fick på kredit i födelsedagspresent förra året men inte köpt ännu bara).

Sen svängde jag förrbi päronen och hämtade hunden, så nu är vi med hund t.o.m. nästa vecka.

Jag måste bara berätta också, att för ca en timme sedan (Grappe satt vid datorn, jag satt och läste en av alla böcker som jag fick låna idag, hunden sov i "njutarstolen" och katten satt på en av högtalarna och tittade ut genom fönstret) så slogs tvn bara på av sig självt helt plötsligt. Fjärren låg på bordet och ingen var i närheten av självaste tvn. LÄSKIGT.

Sista nu då, HAR NI HÖRT TALAS OM ENIROS SKATTJAKT? Om inte så googla, jätteroligt om man gillar lite klur.

Kommentarer
Postat av: celina

Vaddå för hund?! Får jag komma och inspektera? åååå.

2010-02-23 @ 18:46:30
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Milla

SV: JAAAAA TRÄNAAAAA!

Hihi. Jag ska verkligen försöka ta mig tid till träning igen. C är förresten en fiiiiin bokstav, speciellt att börja namnet med!

2010-02-25 @ 21:45:00
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Celina, klart du får bara att slå en pling, vi har honom här till på tisdag eller onsdag (och han är en amstaff aka "mördarhund"... världens snällaste mördarhund).



Camilla: Ja, alla som har något med det här inlägget att göra börjar visst på C :D. Jag lovar att ringa dig, i helgen jobbar jag ganska långa pass och vi är hundvakter (och eftersom Grappe inte är jätteförtjust i hundar, eller inte vill erkänna det iaf, så vill jag inte lämna för mycket ansvar till honom)men som sagt, nästa vecka ska det nog gå.

2010-02-25 @ 22:52:44
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0