HEJ

Det var längesen, de har till och med hunnit möblera om lite här sedan sist ser jag. Egentligen har jag ingen lust att blogga nu heller. Idag på dagen ville jag jättemycket kluttra massa ordbajs i bloggen, men då gick det inte att logga in.

Men jag lever, jag jobbar, jag tränar (och fan vad jag känner mig snygg efter varje pass, på riktigt!), jag pussar på karl och katt samt försöker hålla ställningarna hemma.

Snart är det dags att söka till polishögskolan (om det blir av vill säga, jag pratar mycket och gör lite, men jag är så osäker på vad jag vill än).

Men nu ska jag kanske sova, har jobbat igårnatt, inatt och ska jobba både imorgon- och lördagnatt också. Det blir mycket nätter men man får mer tid på dagarna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0