Bra dag.

Dagen började faktiskt riktigt fint, jag tänker inte säga varför så ni får undra.

Sedan har det fortsatt (eller det beror väl på hur man ser på det hela, men jag tycker det har varit bra) jag fick jobba till 20 istället för 14, fick alltså 9 timmar istället för tre.
Johanna (bitr. chef) sa till mig en gång under dagen att jag skulle komma in på kontoret och titta på en sak, och jag tänkte typ "OMG VAD HAR JAG GJORT FEL??!!", men när jag kom in där så fick jag se en lapp på whiteboarden där det stod att jag vunnit januaris merförsäljningstävling och att jag skulle få ett presentkort, jippieyay(vilket också förklarade varför min andra jobbarkompis, Ida, grattade mig när hon började jobba och jag fattade noll, trodde hon pratade med någon annan)!

Nu är jag hemma, helt slut, hungrig som ett djur och kattfan går lös med tänder och klor på mina ben, så nu är det väl inte så jättebra, men det ska nog gå att styra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0