Åh, mina ögon faller ihop.

Sånt man får ta när man somnar klockan sex och ska upp till jobbet halv tio, att vara helt död efter nio timmars arbete klockan 23 är väl inte helt ologiskt, det jobbiga är att vi inte fått i oss någon middag än, men det löser sig, pasta med ostsås, mumma.

Och det är faktiskt inte mitt fel att jag jobbade natt onsdag till lördag och sen förväntas börja vid lunch på måndagen.

Nu är jag i alla fall ledig i två dagar, det var därför jag tackade ja till att jobba hela dagen trots den dåliga nattsömnen, ja plus det att jag behöver mina timmar.

Jag tycker om mitt jobb ändå, och mina arbetskamrater, jag får lite familjekänsla där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0