Huh?

Jag tänkte skapa ett emo-inlägg igen, men jag vill inte att ni ska hata mig för att jag är emo så vi får se om det kommer upp i framtiden, sparade det i utkast.
Fast ändå, tänk på att det är vinter (jag har varit deprimerad varje vinter sedan 2005-2006 någonting sådant), att 2010 har varit ett fördjävla år på alla sätt och vis (och alla kanske inte vet allt, men en del har jag ju delat med mig av här) och det kanske räckte som argument till att jag skulle vara ledsen över mörkret i år igen.
Ja ja, hej, jag lever, snart är det 2011 och med alla klichéer så ska väl det nya året bli "såååå fantastiskt" (som det gamla året aldrig lyckades bli).
FAAAN, nu blev det ju så ändå.... jaja, det var lite ytligare i alla fall och mer apatiskt, ironiskt, kanske lite rått roligt istället för "hej tyck synd om mig" som det andra blev.
Fast å andra sidan när jag läste igenom det här var det inte ens roligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0