Bride meets hoe, flipp eller flopp?




Alltså, jag har egentligen inte så stor koll på modevärlden. Går jag in i en affär och fastnar för något så köper jag det oftast och har ingen egentlig stil, MEN kan man gå på krogen i något som liknar min mormors bröllopsklänning och matcha den med nätstrumpisar? Jag gillar det, ska nog ha det på lördag, lite romantiskt och rockigt. Sen får vi se om det blir de röda heelsen eller om det blir mina bästa svarta. Rött läppstift och rufsigt hår!


Och kan tv3 sluta sända samma reklam fyra gånger efter varandra?

Kommentarer
Postat av: C

Absolut, om du skippar nätstrumpbyxorna ;P

2010-04-16 @ 10:28:35
Postat av: Janie

Nej nej nej, dom är hela grejen, funtar på att göra sönder dom lite också (kommer så klart ha ett par "shape ups" under).

2010-04-16 @ 11:03:07
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0