Åååååh, att det ska vara så jävla svårt.

När jag är ledig ställer min kropp och mitt sinne in sig på just det "ledig". Idag hade jag tänkt att jag skulle hinna

  • baka bröd,
  • dammsuga,
  • diska lite,
  • färga hår,
  • göra inköpslista,
  • handla allt på inköpslistan,
  • ta en sväng till systemet och
  • träna (om jag inte hade varit ut efter jobbet igår och shoppat lite kläder så hade det funnits med på listan också).
Vad har jag gjort av detta hittills? Färgat håret. När jag jobbar så byter jag alltid diskmaskinen innan jag går till jobbet om det ens finns någon disk (alltså klockan 6-6.30 på morgonen) men nu är jag ledig och känner att det är det jobbigaste som finns, how come?

Jag ska i alla fall möta Camilla vid stadsskogen klockan 17, innan dess lär jag hinna byta diskmaskinen och dammsuga. Efter det lär jag hinna med resten, eller?

IMORGON ÄR DET FEST! Ja, jag är helt uppe i varv över det där, men jag har inte festat sen nyår riktigt och inte varit ut sen i november, och händer det så sällan så har man rätt att bli lite excited.


Edit: Innan det här inlägget ens kom upp på bloggen (eller har ni sett det?) så hann jag fixa disken, dammsuga och träna. Så nu är inte listan lika lång längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0