5.5 km löpning.

check! Det var skönt, har inte varit ute sedan i höstas riktigt, och enda anledningen nu var egentligen att gymmet var stängt när jag kom dit. Så jag gick hem (á 2 km) från friskis och sen snörde jag på mig löpardojjorna och tog en runda, dit fötterna förde mig, satt och ritade upp på eniro nu i efterhand och kom fram till att det blev ca 5.5 km, fint jobbat Janie! Däremot tog det mig runt 25 minuter, så snabbheten får jag väl träna på, eftersom en km-tid på 5 min väglöpning kanske inte är så jävla snabbt.

Ja juste ja, jag slutade med dieten, fy fan, ingenting för mig det där, fick ont i huvudet och humörssvägningar. Jag har en deg på jäsning nu, så imorgon blir det nybakat bröd till frukost, mumma! Idag åt jag mannagrynsgröt, åååååååh, vad gott det var. Dessutom hörde jag på nyheterna igår att personer som dör av att hjärtat plötsligt stannar troligtvis gör det pga en sjukdom som gör att musklerna inte kan ta upp kolhydrater som de ska, tänk då att knappt äta kolhydrater och träna, big no no! Men många klarar av det som sagt, inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0