Tonårsmamma.

Är jag knäpp om jag säger att jag har moderskänslor för min katt? Eller, ne, man kan väl känna samma sak mot adoptivbarn... fast en katt ? Men jag ville bara säga det, ibland blir jag så stolt över henne och det är så roligt att se hur hennes personlighet utvecklas. Hon utvecklas ju inte på samma sätt som en människa som lär sig prata, gå, räkna, skriva osv. men jag är rätt säker på att om jag skulle jämföra henne med en mänsklig så är hon en rätt typisk tonåring just nu.

Idag har hon förövrigt stulit en konstig prydnad med fjädrar på från någon granne.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Dutti katt. :D Nu ska du bara lära henne att ta värde saker, typ klockor, smycken osv.

2009-09-17 @ 00:00:22
URL: http://fabiannystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0