Funderingar.

Nu ska jag vara på tre olika jobb under en veckas tid ungefär, det är sådana jobb som man inte tar med sig hem utan de stannar på plats (om det nu egentligen fungerar för min del, men jag får inga direkta "hemläxor")... tänk om det alltid var så och om man räknar med tvätten fyra olika jobb, då skulle man aldrig tröttna, helt nya arbetsuppgifter varje dag! Det vore något. Jag ser fram emot den här veckan, jag får prova på och plocka som ifrån ett buffébord och sedan får jag betalt för det.

GREAT!

Däremot ser jag inte fram emot slutet på tisdagen nästa vecka då jag förmodligen får tänka över vad jag vill och välja vad jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Det löser sig nog. Förhoppningsvis så är det ett jobb som sticker ut om en vecka. ^_^

2009-09-30 @ 21:51:04
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0