Från att ingenting hänt, till allting på en gång.

Idag var jag och lämnade in mitt brottsregister, det gick bra och ingenting stod skrivet på pappret, eller något kanske stod skrivet, jag har inte tittat på det, men inga brott i alla fall. Så jag ska börja gå dubbelt där imorgon, på fredag ska jag jobba på fritiset. Sedan hände en annan sak idag, en tjej ringde från max i stan, hon tyckte att eftersom jag kände en som jobbade där och lämnat in cv så skulle jag få provjobba en dag, utan intervju! Så, det är mycket jobb nu, det jobbiga blir väl att jag kommer få välja sedan.... jag tror att vården ger bättre betalt, samtidigt tror jag att det kanske kan vara roligare på max, men som sagt, jag har inte provat någotdera ännu.

Sedan mejlade jag till ok Linné och frågade lite om att bli träningsmedlem hos dem, så nu i veckan eller kanske nästa så ska jag börja gå på Linnés klubbträningar, det är mycket på en gång.

Kommentarer
Postat av: Josefin

DAAH :)

Gå och bestämm jobb du istället :D

2009-09-29 @ 17:41:18
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0