Småstjärnorna.

Jag var idag inne på existenz, en sajt Grappe visat mig, och hittade ett klipp på en liten kille som mimade till Michael Jackson i småstjärnorna -97 (tror jag det var). När jag var ett barn åkte vi och tittade på inspelningen av detta program ett par gånger, första gången vi var där så var det faktiskt en kille som gjorde Michael som vann, han var riktigt bra!  Jag kommer ihåg att jag var helt tagen av den showen veckor och kanske till och med månader efter, nu har jag hittat ett halvdåligt klipp på honom som jag ska dela med mig av.




Btw, visste ni att Amy Diamond var med i säsongen efter? Sök efter henne på youtube om ni vill. Hon gjorde "heaven is a place on earth"-Belinda Carlisle. Lite söt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0