Övertrött.

Så har jag jobbat på löningsfredagsnatten, det var inte så farligt, jag pratade lite med ena passchefen efteråt (Cissi) och hon sa att det egentligen inte varit så lite folk utan att vi varit ganska snabba av oss, jag är väl inte så jättesnabb ännu, men jag kände ett flyt... förutom när det kom en kille som gjorde en beställning på 500 spänn (småsaker) bara för att jävlas med oss, 8 påsar mozarella-sticks liksom!
Sedan sa hon, Cissi alltså, att jag inte ska blocka mig själv så mycket med att måla upp scenarion, för det gör jag, och det ska jag SLUTA med NU!
Sedan fick jag sällskap en bit på vägen hemåt av en kille som heter Max, och jobbar på Max, jag påpekade det när han presenterade sig, rätt elakt kanske eftersom han förmodligen får höra det en del. Han är trevlig, lite nördig och rätt kul.

Nu är jag trött, läser massa bloggar och skrattar åt dumma människor i den mörka tystnaden, snart ska jag sova, det blev en relativt lång dag med Gränby, matlagning, leka guitar hero, yatzy, äta kex med lyxostar och jobba, men det är kul när det händer saker.

Jag blir så glad för emellanåt så får jag en känsla av att Grappe vill göra något annat i sitt liv än att bara sitta hemma, jag hoppas han hittar något jobb eller en utbildning han trivs med, verkligen!

Nu blev det osammanhängande, men det skiter jag i! Jag ska bara göra lite reklam för det godaste godiset på länge också innan jag slutar.




Marabou sensation med yogurt och hallon i, mmmm...(resten kan ni)... och ja, bilden är stulen från någon annans blogg, men det är en chokladkaka! Om du, den andra bloggerskan, mot förmodan vill stämma mig eller så, skicka ett mail så mailar jag tillbaka mina uppgifter, sen får du sköta resten själv, sånt har jag icke tid med.


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0