Jag skakar.

Herregud jag måste tänka på att sova lite, och jag skulle tackat nej till kaffet på verkstan, men jag orkade liksom inte stå där och vänta utan att sysselsätta mig med något. Det är en fin dag idag igen, det är bra.

Imorgon ska jag till Jordbro och springa 25-manna, senast jag var i Jordbro var nog för... hmmm, sex år sedan, jag hade en vän i Haninge då, vi brukade åka pendeltåg till Jordbro och leka i en lekpark som fanns/finns där. Egentligen har jag ju en barndomskompis i Nynäshamn också, som är nybliven mamma, och det hade ju varit snällt att kika förbi när man är i trakten. Jag hinner nog inte med det, jag måste nog hem och sova middag när jag sprungit klart, för på lördag jobbar jag min första natt.

Och nästa vecka MÅSTE jag komma igång med träningen, nu har jag ju betalat träningsavgiften och allt.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Det är väll bättre om du verkligen går och lägger dig än att bara tänka på det. :P

2009-10-10 @ 15:48:18
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0