En typisk vädur?

Tror någon på horoskop? Inte jag, egentligen, men jag hittade något som stämde relativt bra på mig igår.

Bra egenskaper Väduren: Entusiastisk, äventyrlig, driftig och modig.

Dåliga egenskaper Väduren:

Självisk, otålig, okänslig och stridslysten.

Igår var en låååång dag, först var jag ner till Västerhaninge eller Jordbro som sagt och sprang, jag tror jag börjar bli förkyld, för min kropp bara tog slut, jag orkade inte ett dyft på slutet. Men men jag gick runt mina sex km och stämplade rätt. Sedan mina vänner gjorde jag något annat knäppt, jag åt korv! Det smakade inte så illa att jag spydde eller mådde dåligt, men det smakade tillräckligt illa för jag ska kunna klara mig utan det de närmsta åtta åren framåt i tiden också.



Jag åkte förbi "the Ericsson Globe" igår, och såg den lilla röda stugan, SÖT!

Sedan jobbade jag natt, det var en vägg av folk! Ghud, jag blev helt slut av att bara se så många människor på en gång och att dessutom höra dem. Men men, nästa gång vet jag vad som väntar mig och är förberedd på det.


Kommentarer
Postat av: Milla

fulla människor är as förutom när man själv är den fulla människan..

och det var kul att få heja på¨dig efter målet! synd att ditt lag gjorde en rånäs... ;S

2009-10-11 @ 16:39:42
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Ja, typiskt att det alltid händer, vi borde ha några träningstillfällen där man får träna på att kolla kodsiffra. Jag har nog aldrig stämplat fel på en stafett iaf, men på unt-finalen... vilket var synd, för om jag inte stämplat fel hade jag vunnit med tre min! Men vi vann ändå, utan min förtjänst :).

2009-10-11 @ 18:51:59
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0