Uppdatering.

Ok, jag gjorde nog inte så bra ifrån mig på intervjun. Jag vet inte vad som flög i mig, jag blev väl rädd helt enkelt. Men man skulle betygsätta sig själv, och jag underdrev mig själv rätt så rejält.

 -Vad har du för social kompetens på en skala från 1-10?
 - Öh, men fem kanske?

Och sådär dåliga betyg gav jag mig själv på många frågor, kanske var det för att man skulle jobba tidiga mornar eller för att man skulle jobba ensam... jag vet inte, vi får väl se om de tyckte om mig ändå, men jag tvivlar. Tvivlet beror dels på att jag skulle beskriva mig själv och då började jag med att jag är envis och hatar att ha fel.... vilket är sant, men inte det första man borde ta upp på en arbetsintervju direkt.

Men det var väl kul, jag var helt slut igår bara, så himla trött. Sju timmar är rätt lång tid att göra bra intryck på folk man aldrig träffat förr. Fotografera fick vi göra med, det var ganska kul. Fast jag var så gasig i magen att jag ville gå och bajsa hela tiden också, så jag vred på mig rätt mycket av min oroliga mage.




Igår var jag på tvätten, jag ville verkligen inte jobba... men tänk vilken dag det var! C var där och Qamar och han-där-nerifrån-som-jag-inte-vet-vad-han-heter, men han är en väldigt lätt person, eftersom chefen ville att jag skulle hjälpa honom att komma in i sorterandet i måndags och det var första gången jag träffade honom, och trots det så känns det som om han är en gammal kompis, som sagt, väldigt lätt att få kontakt med. Dessutom är han vår tömmares son, så det är lika bra att vara trevlig annars kanske vi får ett helvete på bandet.
På tal om bandet så tillhör det den andra punkten varför det var en bra dag att jobba igår, det gick sönder hela tiden! Vilket gjorde att vi fick stå fyra-fem pers vid ljusbordet som är mycket slappare och som blev väldigt mycket mer slappt med så många där. Då kunde jag och C snacka massa skit med. Bra dag, bra dag..... hoppas att det inte är lagat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0