Random småsaker.

Nu lyser solen litegrann, det är skönt.

Idag har jag varit på ungdomsmottagningen och opererat lite i armen, Grappe blev vit och lite snurrig, tänk va! Det blev inte jag, jag var nyfiken och ville titta på min gamla stav som suttit i armen i tre år... den var  knappt ens blodig efter all den tiden, jag som trodde den skulle se ut som om den börjat växa in i kroppen vid det här laget. Dock fick jag min lokalbedövning som jag ville och slapp genomgå att någon skar mig i armen med ett rakblad efter lite emla.

I lördags försökte Kisse döda sin konkurrent här i hemmet och satte en spisplatta på tolvan så massa saker blev förstörda... men Grappe överlevde i alla fall, fast det luktade helvete hela dagen, och man känner det fortfarande lite om man kommer utifrån och in.

Kommentarer
Postat av: Fabis

GO Kisse!

2009-05-04 @ 17:32:32
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: josse

Hur lyckas hon vara så ond?

2009-05-05 @ 09:39:02
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0