Tja!

Igår var jag duktig och tog in mitt byte till matte. Hennes reaktion blev inte som förväntat, hon skrek på husse att han skulle vakna och ta bort äcklet. Jag förstod ingenting, jag hade ju varit jätteduktig. Jag antog att hon menade något annat, så jag väntade snällt på mitt beröm, ni anar inte hur stolt jag var. Efter ett tag slängde matte ut mig och stängde dörren! VILKET TACK VA?

När jag kom tillbaka in var fågeln inte där jag lämnat den.... undrar om de tillagade den och åt upp den utan mig? Elakt att inte ens låta mig smaka! Den såg ju så mumsig ut.

Jag väntar fortfarande på ett "tack".

// Kissepisse.

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Hahaha, duktig kisse!

2009-06-26 @ 07:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0