NU ÄR DET HELG!

Äntligen äntligen äntligen ett par dagar ledigt... och ordagrant ett par dagar. Två enstaka.... kommer jag någonsin klara av ett "riktigt" jobb? Jag skulle nog deppa ihop!

Vilket som så är det helg och imorgon ska vi bada och sola och leka hela dagen lång!

Nästa vecka ska jag ringa alternativt gå till (hör och häpna!) arbetsförmedlingen och boka ett möte med dem. I vilket fall så kan jag få ut bidrag då om det nu skulle bli så att jag inte får något mer jobb på tvätten. Det kan ju ta sin tid att få bidrag nuförtiden när alla är arbetslösa, så jag tänkte ju liksom att jag tar det på måndag eller tisdag så jag kommer iväg fortast möjligast. Den goda nyheten är ju det att jag kan få upp till straxt över 9000 i månaden även fast jag inte varit med i någon a-kassa som jag förstått det nu. Jag tror jag uppfyllt arbetskraven för det... men men, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0