Ja se där!

Nu när det ändå fungerar att blogga igen så ska jag väl passa på. Som sagt am I using the laptop nu, skönt med platta tangenter, som är väldigt mycket bekvämare. Jobbigt med touchpad som gör att man helt plötsligt kan råka flytta texten till någon helt annanstans på skärmen och på så sätt får väldigt roliga men dock så oläsliga meningar.

Kisse ligger på min arm och snarkar gott och jag själv ligger på mage i sängen med solen i ögonen, mer eller mindre obekvämt.

Snart ska vi göra köttbullar, det ska bli gott, sedan är det sovdags, för imorgon jobbar jag morgon och börjar klockan 6.00, usch för den tiden, men skönt då att sluta vid 14 och vara hemma straxt före 15.

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Man lär sig akta sig för touchpaden, men det är skit jobbigt ibland :-P

2009-06-18 @ 09:41:23
Postat av: Janie

Jo, jag vet. Men som sagt när man suttit på stationär ett tag så blir det lite ovant.

2009-06-18 @ 15:00:50
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0