Hjulet har rullat klart tror jag.

För även om jag nu ska få "veta att jag lever" så finns det inte så många som kan berätta det för mig.

Och mycket förstår jag, men inte "fortsätt snöa in dig då", eftersom det här är tvärtom. En frigörelse, att gå vidare.

Och om att inte höra av sig var aldrig på tal egentligen, det var att av de gånger det händer så är 99% för att utnyttjas.

Det var nog egentligen inte det här som gjorde det hela heller, det var bara den sista droppen, att utge sig för att vara ärlig och sen ljuga (och hoes before bro's var ju mycket värt, som du var så på att tatuera en gång i tiden).

Jag har egentligen rätt mycket jag skulle kunna säga, men jag hoppas att andra märker de sidorna hos dig och säger åt dig så jag slipper bry mig längre, för jag orkar helt ärligt inte mer nu.

Nu ska jag sluta älta. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0