Flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög.

Idag är det ju typ.... sol... ute, Cool.

Alltså, min dröm inatt var helt  sjuk. Jag blir förvirrad själv när jag tänker tillbaka på den, så jag kommer ens försöka inte återberätta, det var suddigt och jävligt och massa olika platser och, ja, nej jag orkar inte. Nästan mer trött nu än när jag somnade.

Klockan 13.00 har jag bestämt mig för att lämna datorn, gå och duscha och göra mig iordning, kanske till och med väcka Grappeliten som sover.

C sitter och tjatar om att vi ska med till Kina i slutet av sommaren, ghud vad kul det vore, men jag tror kanske att vi skulle börjat spara ett år tidigare eller så då. Även fast T&R biljetter går på 5000/person och boendet är gratis, så kanske vi har lärt oss från englandresan att det är bra att ha lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0