Åh så produktivt!

Jag hade en känsla imorse att vi kanske kanske möjligtvis hade tvättid idag. Så jag såg efter och si si, om man inte flyttar knappen på en månad så sitter den kvar där. Så det har jag gjort, och storhandlat har vi gjort och lagat sallad har vi gjort, och nu står det bröd i ugnen. Borde vara tillräckligt för dagen, men jag tänkte ändå leta upp några papper från skatteverket som ska fyllas i också så kan jag kanske skicka dem i veckan.


Sen har det hänt något som är vääääldigt ovanligt! Någonting jag aldrig varit med om. Grappe köpte ett par nya skor! Och han kommer nog kanske till och med använda dem, han påstår att de inte gör ont iallifalli. Perfafekt!

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Hur får han tag i skor i vanliga fall? :-P

2009-06-22 @ 12:55:30
Postat av: Janie

Ja, vanligtvis brukar han inte skaffa sig några nya skor alls. Han har haft samma par sen vi träffades, och förmodligen ett par år innan det också, eftersom de va rätt slitna redan då.

2009-06-22 @ 23:05:05
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0