Ååååh vilken dag!

Kom precis hem från badet, hela långa dagen har spenderats med lek, musik och ett stycke bad. Vi grillade och lyckades få sällskapet bredvid att flytta på sig på grund av lite små accidenter med de fem vattenpistolerna som införskaffades tidigare idag.

Vi kastade frisbee och spelade volleyboll och klättrade och hoppade hoppklippor och det har varit kul och ni borde vara avundsjuka.

.... ... ... dock kände jag mig lite utanför bland grabbarna emellanåt, då lite mobbing utövades.... men jag ska inte klaga heller, vi leker lika och "lika barn leka bäst".

P.S. Grappe är en liten fjortispojke när han leker med sina kompisar, så nu ska han inte klaga på mig nästa gång jag har varit ut, då jag kommer hem och är fjortisdryg.... jag är ju glad i alla fall. D.S.

Kommentarer
Postat av: Grappe

Psch, tyst på rej kvinna.

2009-06-28 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0