Ursäkta mäj då?!

Men det gör inget, "det är ok" som en kär vän skulle sagt. Jag har inte orkat bry mig om bloggen på senaste. Det som har hänt är bland annat.

Vi skulle ner till göteborg men då vi grovräknade lite på vad det skulle kunna kosta och kom upp till 6-7000 så tog de ekonomiska sinnena över, det blir gröna lund och en dagstur till åland istället.

Jag är nu rätt så arbetslös, tror jag, ingen informerar mig om någonting! Men jag har i alla fall gått till arbetsförmedlingen och skrivit in mig.... emot mina principer? Som en annan närstående sa "och jag sa att jag aldrig skulle leva på soc!" vilket hon gör nu så... det är inte så lätt just nu bara. Än en gång, "det är ok" eftersom tanten var snäll och hon sa att om jag bara söker så kommer jag garanterat få jobb, på grund av arbetsvilja, körkort och inställning.

Min mamma sa att jag skulle öppna ett sparkonto något spec-konto som man låser.... problemet var, att det gick bara att sätta in 10 000 på det. Jag visste ju att jag inte fick ta ut något, men jag får inte heller sätta in något på det! Men det är låst i sju år och räntan är 4,65 % tror jag vilket är väääldigt bra. Men ändå, ett sparkonto där man inte får sätta in pengar?


Kommentarer
Postat av: Milla

Är det Swedbank som har, eller Nordea? Jag är lätt på. Men 10000 som sagt...

2009-07-02 @ 14:21:33
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Swedbank, eller roslagens sparbank, och det var visst fem år, inte sju, jag räknade fel :P.

2009-07-03 @ 12:44:41
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0