Oj oj oj

Internet går ganska fort fram idag. Det är rätt så fint väder, men orienteringen går inget vidare. Eller orienteringen gick bra idag, enda problemet var att jag inte våga släppa och springa så mycket, vilket resulterade i mindre frustration för jag kom rätt i princip hela tiden och längre tid eftersom jag saktade ner alltför tidigt in till varje kontroll och inte sprang så fort.

Någon gång kanske jag kommer ihåg att ta med mig kameran också. Dock kommer inga bilder upp den här veckan för jag har inte med mig någon USB-sladd.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Aja. Det är väll bättre att springa långsamt och rätt än fort och fel.

2009-07-21 @ 21:04:11
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0