För vi var till Zztåkkhålm.

Idag blev del 1 av sommarens semester avklarad, vi åkte oss till Gröna Lund och trallade runt. Det var trevligt, men känns ju såklart i halsen såhär i efterhand, min röst är inte vad den varit. Det mest insane med insane dock var ju funktionärerna som befann sig där när vi skulle åka, var det därför tro kön var så kort hela dagen lång?

Hur som haver, skorna skaver. Det var kul att åka karusell och det är alltid så härlig stämning där, fylld av förväntan, skräck och glädje på samma gång.

Bilder från grönan kommer ev senare, då jag aldrig någonsin tänker på det där med att föreviga ögonblick och Sanna var förste fotograf.

Sedan kanske jag fått tag på ett jobb, vi får se, jag hoppas innerligt att jag blir uppringd på detta.

Kommentarer
Postat av: Milica

Japp :D

2009-07-05 @ 22:30:47
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag vill att du ska få jobb!!

2009-07-06 @ 18:18:55
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0