Väntar fortfarande på nyårsbilder, jag vägrar att skriva något om jul/nyår utan att ens ha lite bilder!

I övrigt så är jag trött, riktigt trött. Ville bara lämna en liten text här innan jag sover.

Läste ett inlägg i Celinas blogg här alldeles nyss, och det stämde så in på min syn på bloggandet för tillfället. Det där om att det går utför. Uppdaterar jag för jag vill att folk ska läsa vid det här laget? Eller för mig själv? Eller är det bara ett beroende som gnager på mitt samvete när inga inlägg skrivs? För visst är det så att man tänker på skiten när inget internet finns att tillgå. Och visst är det så att det blir ytterligare en börda i det vardagliga slitet, speciellt då jag har långt mycket lägre smärtgräns på mitt psykiska plan än mitt fysiska.

Sist ska jag ge er ett....eller nej förresten..två små tips.

  • Läs den här bloggen om ni inte har något för er, lite rolig läsning för det första och kul "att göra" saker för det andra.
  • Titta in på den här sajten, som i och för sig är länkad från bloggen över, men ghud vad roligt med skattjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0