Skit it då.

Inga frukter fick jag! Noll och nada... tack!

Nejdå, ni blev väl rädda för att bli smittade av matförgiftning. Men det smittar inte, jag lovar.

Jag undrar hur det kan kallas "bästa sändningstid" på tv när programmet som sänds avbryts för reklam var femte minut.... knäppt, det är ingen som vill se reklamen iallafall, då zappar alla som inte är "ingen" vidare, sen missar de halva programmet ändå. Och om alla missar programmet för att ingen vill se reklam så är det väl inte så bra för de som sänder programmet?

Imorgon ska jag nog jobba! Jag känner mig rätt så bra nu, det är skönt, jag har ätit två semlor idag..... köpte sex st på ica för jag var hungrig, det var gott, kanske blir en till innan sängdags...... men jag har ju ätit lite frukt också i-och-för-sig (som jag fick lov att köpa själv för den delen!), så det väger upp och jag är nyttig... typ, lite knäpplogik som vissa har.

Kommentarer
Postat av: celina

Vet du? Vi var på gränby och handlade igår, och när vi åkte dit och åkte förbi er så tänkte jag att "fan, jag ska köpa lite frukt till janie och lämna på vägen hem". Men sen glömde jag... :(

2009-02-05 @ 10:15:19
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Haha, det gör inget, jag hade inte förväntat mig att någon skulle komma förbi... men jag hade blivit vääääldigt förvånad :P.

2009-02-05 @ 10:57:32
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: camilla

du där! jag fick svar på mailet, och man börjar med att bara dyka upp på tisd o torsd och sen så blir man träningsmedlem för 300. Thor tar 200.

2009-02-05 @ 11:22:09
Postat av: Fabis

Är inte att äta frukt till semlan lite som att ta Cola light till hamburgarn på donken. =P Föresten när ska vi gå på bio då?

2009-02-05 @ 12:33:10
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Skillnaden är att frukt faktiskt är bra för kroppen medan cola light har aspartam i sig.

Och, jag vet inte.

2009-02-05 @ 12:59:38
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0