Haha, nu är skrivardjävulen här!

Jag har inte skrivit på å så länge! Men idag måste jag skriva ner lite skryt, för jag var så otroligt duktig igår! I sju timmar städade jag allt skit här, sorterade, tvättade (nej förresten, kan ni tänka er att Grappe fick sköta nästan all tvättning själv?! Jag har dock hittat lite konstiga saker i tvättpåsarna, skärp och prydnadsband till mina jättekulor ex, men det var skönt att slippa göra allt), rensade lådan,städade, diskade, piskade och bytte sängkläder. Nu är det fint, jag är nöjd så nöjd.... hoppas det håller i mer än två dagar.

I övrigt har jag som sagt varit på spa och lyxat i veckan, jag hoppas min syster kan komma hit med kameran någon gång bara så jag kan sno bilder. På spa fick jag inga kladdbehandlingar alls, jag trodde jag skulle få en mysig kladdig ansiktsbehandling..... men hon stack mig med nålar och det gjorde ONT. Jag fick en massage, det var ganska skönt, men han var inte så bra på att massera bort det spända och han drog ner byxorna hur långt som helst! Snusko! Ljusterapi fick jag, det var skönt, då fick jag sova under en varm lampa.... undrar om den behandlingen hjälpte något? Sedan fick vi gå in i ett litet rum fyllt med salt och lugn musik, det kunde bara sluta på ett sätt.... men jag snarkade inte iallafall som systerliten.

I veckan blir det jobb och löning, sedan är februari slut, skönt, jag räknar nämligen ner till sommaren nu... alla har inte lyxen att kunna åka till Thailand med sista minuten, i höst kanske.

Idag ska Camilla komma hit, vi ska spela rockband, och vi ska ha fan så kul! Nu ska jag sluta skriva strunt för det är ingen som vill läsa strunt ändå, och jag tycker inte om den där "ingen".

Kommentarer
Postat av: camilla

Äsch alla vill läsa strunt!

2009-02-22 @ 12:02:48
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Alla är bättre :D.

2009-02-22 @ 13:39:07
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0