pt. 2 of a love story.

Jag har inte berättat om första delen ännu, men när jag var på augustibuller för två år sedan såg jag ett band som var underbart. Det kändes som det blev "mitt band" eftersom vi var ca fem pers i det lilla, lilla, varma tältet och tre av de andra var mina vänner. Idag såg jag dem igen i kungsträdgården, idag kändes det som om de varit otrogna mot mig, men man kan väl inte förvänta sig att ett litet band inte ska växa och bli större, så jag får väl dela med mig. Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder till er.






Bandet heter Dorlene Love, och ni måste nog se dem live för att förstå energin som de utstrålar. Man blir så glad! Tänk om man kunde ha dem spelandes i vardagsrummet varje morgon man vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0