Mwaaaaah!

Jag har köpt en ny, fin, fräsch dator nu... .... ... och där rök alla mina pengar som jag försökt spara ihop till en budget senaste åren, men vadå? Är inte sparpengar till för sånt här? När det händer någonting oväntat som man inte kan rå för? Och alla är inte slut, några är låsta och några är kvar, men många försvann.

Hursom, jag ska städa nu, Grappe tog datorn med sig hem till Patrik och ska installera anti-virus program och spela wow på den. Det är rätt elakt av honom, att jag inte ens ska få se den utan emballage innan han ska besudla den! Men men, det var en kompromiss för att få honom ur huset, så jag kanske ska skynda mig på att göra mitt så får jag leka med den sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0