Mobilt.

Som sagt, igen, min dator är död. Grappe använder sin konstant nu också, så jag kommer inte åt internet så mycket. Det gör att jag får ont i magen eftersom jag borde söka massa jobb, fixa massa musik till kalaset och maila folk. Men jag kan ju omöjligt slita bort honom från sin egen dator. Bajs att allting sånt här händer nu, jag hade liksom planerat att sluta på tvätten och köpa en ny fräsch pluggdator i december ändå om allt gått som planerat...men med den här starten kommer jag väl inte ens in på skolan. Nej ny dator ska det bli på ett eller annat sätt..men det är dyrt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Du får glida ned på ams och använda deras dator!

2009-08-14 @ 10:25:34
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Nej, för Janie är lilla fröken slösa hon, och sen känner hon sig så utanför när Grappe sitter och leker med sitt och hon inte får någon aktivitet själv, och man kan ju inte gå ut och springa varje kväll(men det hände någon i alla fall).

2009-08-15 @ 03:54:04
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0