Dissie.

Hej, idag ska jag berätta tre saker som gjort mig arg på senaste.

  1. Andra små skitbloggare som tror att de är "värsta kändisarna" och är bitchiga som faen. Om jag skulle stöta på någon av dem skulle jag låtsas som om jag inte hade en aning om vem det är, lätt. Skitungar!
  2. Woopi.se("tjäna pengar gratis-sajt"), jag lovar er, de borde brinna i helvetet. De tar 200 kr för ett samtal som man "tjänar" 150 på... ... ... stackars alla tonårsföräldrar.
  3. Arbetsförmedlingen, de kallar till ett möte som ska ta "ca två timmar", man ska ta med sig penna, papper, kalender... man ska förbereda sig inför mötet och fylla i sitt cv, sina meriter bla bla. ändå var det bara en upprepning av möte ett, och den första informationen jag fick när jag skrev in mig. Dålig stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0