Det snurrar och gungar i mitt huvud.






Rond 1 done, jag hade inte stått upp och Grappe hade inte ens fått i fötterna i wakeboarden än.





I brist på annat åt en hello kitty-badring nästan upp mig.




"Nej din dummer du ska inte ligga under den!"




Det gick faktiskt sjukt fort, och att antingen slänga sig i vattnet i den farten eller sitta kvar och få wiplash i vågorna var som att välja mellan pest eller kolera.




Första gången på fötter, det gick ungefär lika snabbt ner som upp.




Rond 2 kom jag som sagt upp på fötter, och sista gången varade det ett litet tag. Grappe fick i fötterna i brädan med hjälp av såpavatten och viljestyrka, dock fick han inte riktigt till det tillräckligt och batteriet på kameran dog ungefär samtidigt som jag skulle fota honom. Sedan tog vi ett litet dopp till och bastade, det var en mysig dag. Semester, en hel dag!

Nästa gång ska vi bannemej stå på fötterna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser härligt o roligt ut att åka efter båten :P

2009-08-06 @ 13:42:17
URL: http://snusko.wordpress.com
Postat av: Janie

Ohja :D det var kul i alla fall, kanske inte så härligt hela tiden, men smärta är väl en avancerad form av njutning som det sägs.

2009-08-06 @ 17:43:48
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0