BRONS.

Jag kom trea idag på tävlingen, det var kul, tiden var ju egentligen inte så himla spektakulär, men kul att komma på pallen.

Tänk att vi var sex stycken som startade, Malin vann (det är hon tillåten, vi är ju lite familj sådär... eller klubbkamrater), Sofia kom tvåa(det var mindre tillåtet, hade det varit en stor tävling så hade det varit ok, då kunde man sagt "uppland på pallen", men nu var det jag bara uppland där) och jag trea. Saken jag egentligen ville komma till, även fast jag skrivit massa ordbajs, var att jag hade tre stycken efter mig idag, och det är fler än vad det var på o-ringen där det va typ 40 pers i min klass! Antingen så bevisar det att jag blivit bättre efter tre träningspass, eller så bevisar det ingenting egentligen, men jag har bättre flås, på riktigt.



Och ja, såklart är bilden stulen. Det är Camilla som fotograferat den, men när hon lade upp den på facebook gav hon ändå dem alla rättigheter till bilden, alltså har jag egentligen snott den från facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0