Vilken dag, vilken dag.

Så, nu är jag också 20 år. Det var massa människor här, i omgångar men ändå, helt slut. Första gruppen kom innan jag ens hunnit klä på mig, jag stod i underkläder och bakade de sista kakorna. Men det var bara den närmsta familjen, och de har väl sett värre.
Jag fick massa presenter. Nu ska vi se om allt koms ihåg här.

  • Av mina bröder fick jag en dag med instruktör på rallybana, jag ska få lära mig köra på riktigt tyckte de, SKITKUL tyckte jag, och om ni ursäktar mig att jag favoriserar så var det nog den bästaste presenten.... men jag brukar ju inte få någonting alls av dem, så de kompenserade väl nu.
  • Av Grappe fick jag 2000 kr till Liseberg i sommar, också jättejättekul! (Nu tänker jag sluta skriva sådär, för alla presenter var såklart fina, och jag är nöjd med allt).
  • Av mina föräldrar fick jag ljuslyktor, sedan skulle jag få köpa en systemkamera i framtiden, jag väljer de köper.
  • Av min syster fick jag en shoppingdag, som vi tog förra veckan, jag fick handla för 500 kr.
  • Av farmor fick jag 300 kr, en handmålad kvast och en bukett vårblommor från hennes tomt (tradition).
  • Av mormor och gammelmormor fick jag 500 resp. 200 kr (varje jul och födelsedag "det är bättre att du får köpa själv, du som vet vad du vill ha").
  • Av fastrarna med familjer fick jag fina ljuslyktor på fot med flytljus till och 700 kr, dessutom fick jag en handmålad hushållsrulle-hållare(hurfan skriver/säger man det?) av min äldsta faster.
  • Av morbror med familj får jag pengar, jag vet dock inte hur mycket ännu, men de har skickat ett brev sa de idag.
  • Av Grappes familj fick jag/vi 200 kr biltvättspengar, plus att Maria lovat att hjälpa till med cykel-fix (PSYKLE!).
  • Av Sandra fick jag 500 kr modellbilder.
  • Av C med familj fick jag smink (i rätt nyans till och med), cheeseballs och en ask after eight.
  • Av Camilla fick jag 100 kr, en check på ica och ett personligt litet brev om att vara 20.
Nu tror (med betoning på tror där) jag att jag fått med allt, och det är inte i någon speciell ordning, bara tog familj först och vänner sen, så det är inte bäst först.... eller, mjo, men inte sen efter då... eller något sånt. Hojta till om jag glömt något.

Så TACK allihop för en fin födelsedag. Men fyfan vad trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0