Seg litegrann.

Jag sitter här och tänker på om jag borde duscha idag eller icke. Kanske en snabbis.... för jag luktar fotsvett. Sen ska jag promenera till apoteket och titta om de har fått in ett recept till mig, om de har det så blir jag 800 kr fattigare. Men då betyder det att jag inte behöver försörja några barn på ytterligare tre år, så det är väl en investering.

Jag sitter på Grappes dator nu, försökte hitta lite kul bilder, men det som finns är ungefär den här. Fast den är lite rolig. Den är från nyår, det började med att ett par (Mickis och Patrik) låg och hånglade i sängen där. Sen kom Grappe och la sig överst, Micke, full och glad, tänkte "Rolig lek! Jag vill också!", han ser ut lite som ett barn på julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0