Jag ÅHrkar inte mer!

Det är drygt drygt drygt att aldrig vara hemma och vaken när det är dag och sol.... och visst skulle jag väl kunna gå och lägga mig nu, men då skulle jag ju inte somna förstår ni väl?

Dessutom har inte jefla skit mc donalds ringt.... nu har fyra dagar gått, säger man tre till fyra dagar, då är det så.... annars kanske man kan säga inom en vecka, bättre för långt än för kort.

Igår var jag hos Minimum och borstade på honom, han hade massa vinterpäls, såg ut som jag slaktat en hel marsvinsfarm där i hagen efteråt. Jag började fläta lite på honom också, men sen tänkte jag att han var perfekt som han var. Lite luddig, lite gråhårig, men alldelles underbar! Nu ser jag honom aldrig mer.

Igår på jobbet var det kul dock jag stod på övre bandet med massa utlänningar... Qamar och Adel tyckte att jag var för svensk, de döpte om mig till Yasmin och försökte lära mig kurdiska, men jag kommer inte ihåg ett dyft... dessutom slutade det med att de stod och kallade varandra fula saker med mig emellan. Ett ord kommer jag ihåg, det lät lite som något Kisse skulle kunna åstakomma när hon hostar hårbollar.

Två dagar kvar till orienteringspremiär.... och utomhusdusch kom jag på idag med. Så det får inte blåsa kallt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att du ska ringa till dom och visa lite intresse. Donken alltså.

2009-04-24 @ 10:41:07
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig :(

2009-04-24 @ 19:11:23
Postat av: sofie

Jag saknar dig ;(

2009-04-24 @ 19:16:06
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0