Hmmm, what to say? What to say?

Jag vet inte, resten av veckan jobbar jag.

Imorgon ska jag åka ut på landet och borsta lite på min gamla pålle... han ska åka bort på torsdag, till ett ställe där de gröna ängarna är oändliga, där alla hästar alltid är unga och starka, och där det goda gräset aldrig tar slut, också känt som Trapalanda. Så jag tänkte att jag skulle säga farväl i alla fall, trots att jag inte spenderat så mycket tid med honom på några år. Men han har alltid varit en bra vän... eller, för det mesta. Ponnysar är ju som sagt kända för att vara jävligt envisa, Mini var inte ett undantag.

En dag ska jag åka hem till C och säga hej, hon var ledsen på mig idag för vi inte träffats på länge. Jag kände medlidande.

Imorgon eller på torsdag får jag veta om jag kommer vidare i intervjuerna... läskigt!

Och i helgen är det orienteringspremiär, det ska bli så kul! Fast jag kommer säkert ha ångrat mig på lördag ex. när jag ska masa mig upp för att åka till tävlingen, när det är kallt och jag inte vill ta av mig överdraget för jag ska ut i kalla skuggiga skogen, när jag är på banan och det verkar som om kartritaren varit både full och hög när han ritade kartan, när min kondition inte räcker hela vägen, när jag kommer in i mål och märker att jag är sist, när jag kommer på att det är långdistans dagen efter och att jag är anmäld i lång-klassen (alltså extralång lång, om det blir någon sådan klass).... men det gör inget, det är ju ändå orientering, det ska vara så, "det är ok".

Kommentarer
Postat av: Camilla

De är OK! :)

2009-04-22 @ 10:48:16
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe det ser ut att bli rätt varmt i helgen, så det behöver du nog inte oroa dig för ;)

2009-04-22 @ 11:57:13
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0