Fitta.

Jag hade ett jättebra inlägg som jag kom på inatt när jag skulle sova, och jag har drömt en sjukt rolig dröm som jag kunnat skriva om. Men det här blir om respekt, för jag är arg.

Min syster, Josefin, du är inte välkommen hit förrän du lär dig respekt, här har du anledningar som borde räcka.

  1. Det första som händer så fort du kommer hit, alltid du kommer hit är att du sätter dig vid min dator eller leker med din telefon och blir helt avskärmad.
  2. Grappe försökte göra en rolig dag, men det blir ju inte roligare än vad man gör sig, och ni  ville tydligen inte vara roliga förrän ni dragit ner på stan i jagvetintehurlängeförjagvarintehemma men långt längre än ni sagt utan att ens säga till att ni skulle vara ute längre.
  3. Ni fick gratis bensin, gratis alkohol för 300 spänn, gratis mat (sånär på att Kajsa fick lägga ut lite, men enligt Grappe så hade han haft 290 kr och maten kostade 370, alltså 80 kr). Fortfarande tog ni 60 kr kontanter, en snusdosa plus den kvarvarande alkoholen när ni drog, värt ungefär 160 kr (det dubbla) där ingick också två öl som Grappe köpt till sig själv. På det också fick Kajsa en kjol av mig och ni har slitit på våra sängkläder, använt vår el och ätit vår mat om man ska vara petig.
Det är rätt taskigt om du inte förstår det själv. Även fast mycket av det här nu bara var pengar, så handlar det inte om det, man bjuder igen, man kan inte förvänta sig att få saker om man inte ger igen någon gång. Maten tog jag inte upp, för du försökte ju sen... men ha den i åtanke också, för du kan ju inte säga att jag inte vill ha grillat, att du ska laga kyckling till mig istället, och sen när jag kommer hem så ska du komma "snart" och du har inte ens lagt den jävla fågeln på tining.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Sjyst... Eller inte....

2009-04-18 @ 19:39:11
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Inte direkt nej. Så nu är det så.

2009-04-18 @ 21:09:15
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0